Floarea vieții, cu Erika Gyraszin


Floarea vieții, cu Erika Gyiraszin

Întâlnirea din 20 noiembrie a reunit un număr record de oameni, 41! A fost o întâlnire relaxantă, în care am ascultat și am aplicat!

Pe Erika am cunoscut-o la unul din cursurile de dezvoltare personală pe care le-a făcut Camelia Filip vara aceasta și la care am învățat ce se află Dincolo de succes. (Cami a fost speaker la Seri Pozitive în luna septembrie)
Deși văzusem în multe locuri floarea vieții-flower of life, eu mereu le asociam cu o mandale. Erika ne-a vorbit despre cele 13 cercuri care formează acest simbol, iar noi am făcut o floare a vieții pentru Sărbătoarea Crăciunului, scriind ce reprezintă Crăciunul pentru noi.
Formând cercurile prin legarea punctelor am ajuns să facem și noi o astfel de floare.
Pe spate, am creat o mandala, fiecare în felul său propriu. Niciodată nu o să semene mandalele între ele, asta pentru că ele sunt la fel ca noi,........unici.

Conform cunoastelumea.ro, ”Floarea vieții este numele unei figuri geometrice alcătuită din șapte sau mai multe cercuri egale, suprapuse, care creează împreună un model floral perfect. Simbolul a fost considerat sacru în multe culturi antice, forma ei geometrică fiind o reprezentare a elementelor creatoare fundamentale, primordiale și o legătură totodată dintre spirit și forma de viață gazdă.
Dovezi ale prezenței Florii Vieții regăsim aproape în fiecare cultură din lume, încă din cele mai vechi timpuri. Aceasta poate fi observată pe templele orașului interzis din China, în templele budiste din India și Japonia, în arta asiriană din Mesopotamia, în arta italiană din secolul al XII-lea, pe catedrala “La Mezquita” din Cordoba, Spania , dar și în cultura geto-dacă. Marele pictor italian, Leonardo da Vinci a studiat îndelung Floarea Vieții și simbolistica pe care aceasta o are. Pentru a înțelege și mai bine lucrurile, Leonardo a descompus și desenat simbolul în trei forme: Oul Vieții, Fructul Vieții și Sămânța Vieții. Oul vieții este structura care formează baza muzicii pentru că distanța dintre sfere este identică cu distanța dintre tonurile și semitonurile muzicale. De asemenea, este identică cu structura celulară a celei de a treia diviziuni embrionare (prima celulă se divide în doua celule, apoi în patru celule, apoi în opt).
Floarea Vieții și Sămânța Vieții pot fi găsite în toate religiile majore ale lumii. De la profetul biblic Enoh, la Arhanghelul Metatron, în facerea lumii, în simbolurile religioase Vesica Piscis și Inelele Borromeo. În cultura New Age, Floarea Vieții este considerată a reprezenta un simbol al iluminării în relația cu Divinitatea.”

Îl avem inclusiv pe poarta maramureșeană!
La finalul întâlnirii, am avut o tombolă cu premiu constând într-o invitație pentru o persoană la evenimentul care va avea loc la Satu Mare- SărbătoreșteViața!
Câștigătoarea a fost Szocs Janina Anca, când i-am spus
Felicitări!, i-am șoptit la ureche: -Ți-ai dorit mult? Janina: -Daaaaaaaa!

Mulțumim gazdelor noastre, Kinga Varvedo și Cafeneaua Colonello.
Ne vedem pentru ultima seară pozitivă din acest an, în 4 decembrie! 

Până data viitoare,
Fiți buni,
Roxana Cutureanu
25 noiembrie 2018



Comentarii