Care este valoarea femeii? Dar rolul ei? - speaker Camelia Filip


După o lună de pauză, în august, luna septembrie din seria de întâlniri Seri Pozitive a avut-o ca speaker pe Camelia Filip, mamă, soție, coach, trainer, membru al John Maxwell Team România, cu tema ”Care este valoarea femeii? Dar rolul ei?”. Eu o admir mult pe Camelia și mi-a plăcut mult munca asta pe care o face cu femeile, de a le ghida, asculta, îndruma așa cum știe ea mai bine.
speakerul Camelia Filip

În primul rând am admirat profesionalismul cu care lucrează și dezvoltă intenționat business-ul pe care îl are. O puteți găsi și vedea pe pagina ei de facebook ”Depășește-ți limitele”.
Mi-am dorit mult să o avem la o seară pozitivă, pentru că are atât de mult de transmis.


Iată ce ne-a împărtășit ea despre întâlnirea pozitivă:
”Un eveniment de clasă, (datorită prezenței, entuziasmului și aportului vostru personal), în seara asta , la Seri Pozitive, Baia Mare!
Sunt recunoscătoare pentru că am reușit să învățăm împreună despre VALORILE PERSONALE și despre VALOAREA, rostul și rolul femeii.
Clive Staples Lewis ne-a inspirat în identificarea celor 7 virtuți, (valori) despre care am discutat punctual în acest work shop, valori pe care unele le-am identificat în propriul sistem de valori, ori la care ne-am hotărât să lucrăm în mod intenționat începând din seara asta.
- Prudența
- Curaj
- Justiție (Dreptate, sinceritate)
- Cumpătare
- Credință
- Nădejdea
- Dragostea”

Un rol important au avut participanții (da, a fost și un domn :)). Cecilia ne spune că a fost ”O seara minunată, alături de oameni minunați.. Am conștientizat că cel mai prețios capital de care dispunem este arta de a trezi entuziasmul în oameni. Ați făcut-o cu dibăcie și vă mulțumesc d-na Filip Camelia și draga mea Roxana.”
Anca: ”Mulțumim, a fost foarte fain!”
Bianca: ”Recomand cu drag aceste întâlniri, de data asta am invitat-o pe prietena mea, Mădălina, să vină și ea.”


Așadar, o întâlnire specială și de această dată!
Mulțumim, FamilyRestaurant pentru găzduire!
Mulțumim, Flavia Șofron pentru ciocolată!
Mulțumim, Camelia Filip pentru o seară plină de valoare!
Baia Mare,
27 septembrie 2018





Comentarii