Roxana Costin: Prezența îngerilor în viața noastră


Cum să încep să scriu eu despre seara asta pozitivă…. Decât cu emoție? :)

Aaaa, da, sunt emoționată să scriu despre asta pentru că omul care a ținut seara asta îmi este drag mie. Doi la mână, ne-a vorbit despre îngeri din experiența ei personală, cât de direct, cât de nefiltrat de minte. De ce asta un lucru bun? Este foarte bun, pentru că atât de multă vreme am învățat că trebuie să fim așa, să zicem așa, să facem așa, ori sufletul nostru fix asta își dorește: să fie liber de așteptările și proiecțiile noastre mentale.

Întâlnirea cu Roxana Costin a fost programată de anul trecut. I-am lansat invitația și a acceptat, 26 martie. Paranteză, Roxanei îi place numărul 26 pentru că este numărul apartamentului în care ea stă. 26 mai apare o dată, când am realizat câte poze am trimis pentru publicare pe pagina de facebook Schimbare Pozitivă, acolo unde se pun toate pozele de la toate serile din țară) Paranteza a doua, ne cheamă pe amandouă și Roxana și cu numele de familie cu C, suntem RC și suntem născute într-o zi de 14, eu în februarie, ea în august.


Roxana are 30 de ani, lucrează de 8 ani de zile într-un magazin cu bijuterii, iar din pasiune este cosmeticiană. 

A aflat mai multe despre îngeri de la un curs de spiritualitate la care a participat în urmă cu câțiva ani.
Așa a aflat că fiecare dintre noi avem cel puțin un înger păzitor și, în funcție de cum decurge viața, mai primim îngeri.
Ne vin în ajutor îngerii și în funcție de ce facem, de activitatea pe care o desfășuram la locul de muncă, dar și în funcție de ce cerem, de exemplu sunt îngerii iubirii, sănătății, fericirii, etc.

Îngerii au și manageri, adică arhanghelii, cred că e felul în care îi văd eu….

Roxana ne-a dat câteva exemple personale despre situații în care a cerut clar ajutorul îngerilor și lucrurile s-au rezolvat miraculos. S-a rugat pentru o persoană bolnavă de cancer pentru care nu mai exista niciun fel de rezolvare și s-a vindecat, persoana aceea este în viață acum, l-a rugat pe Arhanghelul Mihail să o ajute să ajungă la timp la servici (Mihail are puterea de a dilata timpul și spațiul atunci când îi cerem ajutorul și situația o impune, fără a deranja ordinea firească a lucrurilor), a cerut ajutorul pentru a primi ghidare despre cum să repare o imprimantă și, inclusiv pentru a găsi obiectele pierdute.

Îngerii sunt alături de noi și acționează doar dacă le cerem ajutorul. Ei comunică cu noi în forma în care noi îi percem. De exemplu la mine funcționează numerele, văd ora 12:22, numere de mașină 07-GOD, sumele de bani pe chitanță, ieri am făcut cumpărături în Lidl de 66 lei, etc.
În plus, în ultima vreme încep să observ pene, de două ori am fost surprinsă de pene pe mașină, ultima a fost când m-am întâlnit cu oamenii fabuloși dragi mie Anton și Felicia în farmacia Flaviei, iar Flavia a ridicat o pană de pe parchet.


Semnele pe care le primim sunt fix pe direcția noastră.
Pentru Roxana funcționează bănuții pe care îi vede pe jos, norii, curcubeul, fluturii și penele. Ea are o cutie specială în care adună penele pe care le primește ca și semne de la îngeri.

Roxana ne încurajează să le cerem ajutorul îngerilor chiar și atunci când credem că ”îi deranjăm”, pentru că pe ei nu îi deranjăm oricât de mărunte am crede că sunt cerințele noastre.
Ne încurajează să rostim cu voce tare rugăciunile noastre.
Să le scriem o scrisoare sau pur și simplu, să adresăm în scris cerința noastră. Apoi, să vizualizăm cu ceea ce am cerut ni se îndeplinește.

Îngerii există chiar dacă nu îi observăm.

Roxana ne-a încurajat și să ne jucăm cu cardurile oracol de îngeri, să ne jucăm în sensul de a avea inima deschisă ca a unui copil la mesajele venite cu ajutorul cardurilor, nu se ne jucăm ca și cum nu credem.
Sunt mai multe feluri de carduri oracol, eu personal am un set cu Mesaje de la îngeri de la Doreen Virtue, un set de la Kyle Gray și un set cu arhangheli de la Delia Mureșan.

Eu zic că a fost o seară emoționantă, cu o invitată autentică și dedicată pentru a ne face viața mai
bună, care face lucrurile din inimă, necondiționat și fără niciun un scop ulterior. N-a știut ea că o să o rog pe ea să ne vorbeasccă la o Seară Pozitivă atunci când ea a participat la prima seară pozitivă ever organizată de mine în urmă cu un an!

Roxana ne-a zis așa: ”A fost exact cum trebuia să fie: cu oamenii potriviți, pregătiti pentru informațiile și mesajele de care fiecare avea nevoie! 😇 Mulțumesc cu recunoștință celor care au ajuns la eveniment! 🕊❤️🌈o seară cu pace!”

Și ca să închei tot pe linie de coincidențe, (!nu există coincidențe) Roxana a oferit cadou două citiri
private cu cardurile oracol. Din cele 28 de bilete cu diverse nume, 2 nume au fost extrase, ambele cu numele de Roxana. (nu, nu am fost eu, au fost 4 x Roxana în sală :)))

Până data viitoare,
Fiți buni, mai ales cu voi,

Roxana Cutureanu
4/4 2019



Comentarii