Susțin cititul-Adela Csinos, Anca Boloș, Anton Șuluman



Tema serii de 9 octombrie a fost una foarte apreciată și foarte bine primită. Ne-am adunat într-un cadru intim, la Anca Boloș la librărie, la Cartemma și la bufnițele ei frumoase.
Am spus un DA cât am putut eu de ferm și deschis Adelei Csinos, cea care mi-a propus această temă.
Pe Adela o cunosc de la cursul de 12 săptămâni pe care l-am făcut împreună cu Anton, al treilea invitat al serii. Așa, care curs? Păi cel care se numește ”Dincolo de succes” și pe care îl coordonează Camelia Filip, invitata de la ediția anterioară a Serilor Pozitive, care ne-a vorbit despre rolul femeii în societate. Găsiți aici povestea întâlnirii noastre.


La Anca la librărie totul este foarte cochet și … cozy, nu dați în mine cu pietre, vă rog, că eu am un creier care-și traduce din engleză în română uneori. Da, visez în engleză, most of the times.
La Anca aș sta mult și bine să citesc, să fiu ZEN sau mai mult decât ZEN, pentru că e atât de plăcut. Bine, și Anca e o bunătate de femeie, cu o poveste absolut senzațională, cu o viață cu toate planetele aliniate. Tare fain a fost.
Anca ne-a împărtășit cum a ajuns ea de la copilul pasionat de carte, care nu lăsa să treacă nicio zi fără să citească, la adultul care trăiește viața visurilor, o viață împlinită cum cred, toți ne dorim. Scrie pe blogul ei, tare fain, e o plăcere să o citesc. http://www.ancabolos.ro/ A deschis cu succes o librărie online, vă invit să accesați http://www.cartemma.ro/ pentru a vedea toate detaliile. De când are și editură, Anca aduce la Cartemma cărți cu semnificație, cărți care fac diferența în viețile oamenilor.



Despre Anton Șuluman, psiholog clinician de meserie, pot să vă spun eu cât de mare diferență au făcut cărțile în viața lui. Pentru că adună multe cărți în biblioteca lui și are câteva și în online. Anton ne-a împărtășit câteva motive pentru care să citim și ce l-a determinat pe el să citească.

”Dacă vrei să înveți despre ceva, sigur s-a scris o carte pe tema respectivă!” ne-a împărtășit psihologul.
Partea mea preferată a acestei Seri Pozitive a fost cea în care fiecare a împărtășit motivele pentru care și-a adus cartea preferată.









Iată ce bibliografie s-a creat:
  • Yalom, Irvin, Minciuni pe canapea
  • Ferrini, Paul, Iubire fără condiții
  • Basarab, Anatol, Viața care ne trăiește
  • Guess How Much I Love You
  • Virtue, Doreen, Miracolele Arhanghelului Mihail
  • Carnegie, Dale, Secretele Succesului
  • Hawkins R, David, Putere versus Forță
  • Badinter, Elisabeth, Mamă sau femeie?
  • Waltari, Mika, Egipteanul
  • Young WM, Paul, Baraca
  • Bradbury, Fahrenheit 451
  • Tăbițele lui Toth
  • Cartea morților tibetană
  • Proctor, Bob, Te-ai născut bogat
  • Hay, L, Louise, Femei Puternice
  • Steinhardt, Nicolae, Secretul Fericirii

Mulțumesc participanților pentru energia foarte pozitivă! Mulțumim, #Cartemma pentru găzduire!
Mulțumim, Emilia Măgurean pentru surpriza plăcută dulce (https://www.facebook.com/haisagatimcuemilia/)
Ria Ninacs: ”Mulțumim mult pentru tot! E bine să știm că în această Românie care a luat-o razna rău de tot din multe puncte de vedere, mai sunt oameni frumoși, pozitivi, care iubesc lectura și sunt orientați spre soluții.”
Anca Boloș: ”Foarte fain a fost!❤️Am adunat împreună oameni atât de frumoși, a fost o seară cu adevărat pozitivă! Felicitări pentru tot ceea ce faci!❤️
Georgeta Badea: ”Ne am simțit foarte bine alături de voi. Mulțumesc și eu pentru invitație.”
Bianca Marian: ”Mulțumim! Eu, una, m-am simțit tare bine.”
Alexandra Ciplea: ”Felicitări Roxana! A fost minunat!”

 Cristina Indrecan: ”A fost o vibrație foarte faina, that night, that place, those people. Lipsea doar un vin bun, cum ai zis, Roxana. Data viitoare îl aduc eu!”

Până data viitoare,
Fiți buni,
Roxana Cutureanu
Baia Mare
23 octombrie 2018


Comentarii

  1. Sustin cititul ,imi doresc cat mai multe seri cu energie pozitiva,cu povesti imparasite, cu stare de bine . Multumesc Roxana pentru sustinere. Astept sa ne vedem din nou in 29 octombrie aceasi locatie,aceasi gazda minunata Anca Bolos,aceasi conditie o carte care sa te insoteasca. ❤😊. Esti un om frumos😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te admir pentru munca de voluntariat care servește comunitatea într-un mod atât de nobil!
      Cărțile fie cu noi! :) da, vin, sigur. probabil tot cu Louise Hay vin!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu