”De la vină la iubire”-Luana Șoimoșan



Am beneficiat de o întâlnire numeroasă, cu multe fețe noi, care au fost prezenți pentru prima dată la o întâlnire de #SeriPozitive.
6 noiembrie a fost seară de Seri Pozitive cu întâlniri în București, Cluj Napoca, Focșani, Iași, Brașov și Baia Mare :)
Cu bucurie spun, că Baia Mare a împlinit 2 ani de acest proiect, eu fiind ce de-al treilea coordonator ajuns la al 9-lea eveniment, preluându-l cu bucurie de la Izabella KisKasza (Mulțumesc, Iza-bella!)


Am reușit să stabilim, împreună cu Luana Șoimoșan, invitata din seara de 6 noiembrie, o temă, zicem noi, de interes și cu multă emoție.
Luana ne-a dezvăluit că este o persoană sensibilă, empatică, multă vreme simțindu-se vinovată pentru felul în care simte lucrurile. A făcut transformări radicale, necesare pentru viața ei, a trecut de la inginerie la meseria de florar, iubind florile și organizarea de evenimente. A început dezvoltarea personală pentru a o ajuta să se descopere pe ea și Universul acesta și a făcut și câteva cursuri în această direcție. De exemplu, a făcut cursul de Empathic Healer pentru a înțelege cum să transforme emoțiile și sensibilitatea față de oameni în ceva util pentru semenii săi.

Luana a abordat subiecte grele. Ce e vina asta? De unde vine? Cine ne-o dă? Ce altceva se mai întâmplă când ne simțim vinovați. De ce apare regretul și de ce trăim în trecut, agățându-ne de povestea noastră. 

Am vorbit și despre Legea Vidului, care zice că atunci când există un gol, Universul are datoria să acționeze pentru umplerea lui. Ca să primești ceva este necesar să îi faci loc. Poți să faci loc renunțând la altceva.

Luana ne-a împărtășit despre importanța de a fi sincer cu noi și cu ceea ce reprezintă valorile noastre. Cine și ce ne ajută să ne validăm pe noi? Avem nevoie de cineva (un partener) să ne valideze că suntem valoroși? Dacă da, o să atragem partenerii și circumstanțele necesare pentru ca noi să înțelegem exact cum funcționează asta.

Ce putem să facem dacă cineva ne fură energia? Cum ne putem proteja? O soluție ar fi să spunem ”Nu îți dau voie! Refuz permisiunea către energia mea.”

Cel mai frumos și revelator exercițiu, cel puțin din punctul meu de vedere, a fost cel în care am reușit să îl invităm în barca noastră pe Dumnezeu.
Luana ne-a condus pe un lac, când stăm într-o barcă și vâslim împreună cu El. De fapt, eu personal, L-am lăsat pe El să vâslească, asta mi-a plăcut cel mai mult. :)

Cu mâna pe inimă, să rostim TE IUBESC!

Cred că din fiecare eveniment avem de învățat. Cred că fiecare dintre noi poate să fie speaker, nu?
Că doar fiecare avem o comunitate în jurul nostru pentru care să fim cea mai bună variantă a noastră, nu?
Iată ce ne-a spus Anca după eveniment: ”Am ieșit de acolo plina de speranța, iubire, încredere și fericire! Exercițiul propus de Luana a fost minunat. Mi-am dat seama ca Dumnezeu e cu mine, oricând, oricum și oriunde, nici nu trebuie să i-o cer. Trebuie doar sa ma las în voia Lui și El va face ca totul sa fie bine pentru mine!”
Izabella, ”Roxana, nu știi cât de tare îmi doresc ă ajung din nou la Seri! Am o imensă bucurie să văd, chiar și doar din online, cât de frumos ai dezvoltat totul! Biiig UP!”
Geta: ”Ce revelator a fost!”

Mulțumesc numărului mare de participanți,
Mulțumesc pentru găzduire, View Coffee!
Până data viitoare,
Fiți buni cu voi,
Roxana Cutureanu
8 noiembrie 2018



Comentarii