100 de zile pentru mine


      Mi-a venit în minte această idee și pur și simplu într-o seară și i-am dat drumul! Am scris așa:
”Încep o provocare personală: 100 de zile de transformare personală. Ziua 1: duș rece, Tapping, acatist de mulțumire.”
Iar mesajele  de încurajare pur și simplu….au curs. Nu am zis, Începeți? Sau Credeți că vrea cineva cu mine? Am zis Încep.
Adică eu fac asta pentru mine și simt să împărtășesc. Iată ce mi-au scris prietenii:

Arthur: ”Doamne ajută! Să-ți dea Dumnezeu putere să termini și să obtii ce îți dorești !
Carmen: ”Succes, mândra! Te susțin moral....că duș rece...never ever :))) Ești curajoasă, nu glumă!”
Antonia: ”It sounds great! I guess I should step in and join you on this... As for me, I should challenge myself to 100 days of positive thinking..maybe, just maybe I will pull through.”
Codruța: ”Ne putem alătura din mers? Te susținem pe tine și tu ne motivezi pe noi.”
Câteva zile mai târziu, Alina Rad și-a declarat și ea ☯️ provocarea: să exerseze zilnic, timp de 100 de zile, de 5 ori, prima parte din secvența de 85 de forme din tai chi și ea a reușit!

Revenind la mine, în cele 100 de zile, am făcut din cele câteva obiceiuri pe care le-am implementat, rutina zilnică. Am acționat fizic, mental, emoțional. Am făcut, după voia inimii, acțiuni pozitive pentru mine. Și pot să văd acum, că se văd rezultatele.
Ce fac acum zilnic și a reprezentat o provocare, pur și simplu acum, este un obicei.
Din punct de vedere fizic, am acționat cu duș rece după fiecare duș cald de igienă și nu mi se pare acum un lucru așa neobișnuit. Cu ce m-a ajutat dușul rece?

  • Să fac față provocărilor mentale și emoționale.
  • Să înțeleg că dacă mi-e puțin greu pe termen scurt, mi-e mult mai ușor pe termen lung.
  • Să nu mă enervez așa repede.
  • Să fiu mai motivată și mai cu poftă de viață
  • Să fiu într-o stare emoțională bună foarte repede
  • Să îmi îmbunătățesc circulația și imunitatea
  • Să dorm profund.
philosophytalk.com


Unele dintre beneficii au fost intensificate și de faptul că am acționat și cu alte obiceiuri sănătoase.
Din punct de vedere spiritual, am adăugat citirea conștientă a acatistului de mulțumire. Există 2 acatiste: varianta 1 de pe crestinortodox.ro și varianta 2 de pe doxologia.ro
Diferența dintre cele 2 este că primul este adresat unei singure persoane din Sfânta Treime: Dumnezeu Tatăl - Creatorul Cerului și al Pământului, iar cel de al doilea este Acatistul de Mulțumire adresat Preasfntei Treimi, respectiv lui Dumnezeu celui Slăvit în trei Persoane, dar o Singura FIRE/ Esență/ Ființă.


Despre practica de EFT-Tapping, adică Emotional Freedom Technique, pot să vă spun doar că este tehnica eliberatoare a emoțiilor adunate în corpul nostru, de luni, ani, fără să fie manifestate, fără să fie conștientizate și care fac ravagii în corp.
Eu folosesc această tehnică de aproape 10 ani și am decis să fac din ea o practică zilnică, să mă ajute să mă simt mai bine. Cred cu tărie, că dacă mă simt bine și am emoții pozitive, lucrurile se întâmplă mult mai ușor.
Am decis să fac tapping pentru diverse lucruri, pe care le consider că mă opresc pe mine să fiu 100% autentică și să mă simt bine în pielea mea, de la credințe sabotoare, la lucruri pe care nu le pot controla sau pentru care nu sunt eu responsabilă: furie, mânie, ceartă, supărare, tristețe, etc.

Și de asemenea, cred că este foarte important, să lucrez pentru a mă elibera de dependența de mâncare de care sufăr.

Cândva în trecut, nu se știe când, am ales să mă focusez pe mâncare și nu pe legătura dintre oameni, atunci când erau evenimente în familie. Și cumva se explică, numai că, dependența asta este nocivă. Dacă de dependența de alcool, de droguri, de țigări, poți scăpa, de dependența de mâncare…. Poți scăpa, dar schimbând nuanța. Și aici nu e o chestie pe care o poți face doar cu un gând. ”Gata, de azi nu mai mănânc...compulsiv”. Mi-am propus de 1000 de ori să mănânc sănătos, mai multe legume și fructe, că o să renunț la zahăr, ciocolată etc și tot de 1000 de ori am renunțat.
Ce pot să vă spun acum? La momentul în care scriu articolul sunt într-o etapă transformatoare, mai ales din punct de vedere fizic, cumva o consecință a conștientizărilor timp de 100 de zile, de tapping EFT, rugăciuni, meditații, dușuri reci, vizualizări, afirmații pozitive șamd, sunt în săptămâna a treia, cu poftă nebună de sucuri verzi, de nuci si de tot felul de tărâțe pe care le găsesc în Plafarul prietenei mele, Flavia Șofron! (Și m-am și eliberat de 4 kilograme :))) Bucurie mare mi-e să fac alături de Cristina Pintea, Fit Expert Baia Mare, programul ei de ”8week Fit Challenge”.
În ce mă transform de aici? Rămâne să vedem. (o să scriu, normal)
I enjoy the ride. Adică, savurez călătoria asta transformatoare care m-a adus în acest moment prezent.

arhiva personala
Despre bucuria și mai mare care a încununat succesul acestor 100 de zile de devotament către ceea ce îmi aduce mie satisfacții, vă împărtășesc cu drag bucuria pe care o am de la câștigarea unei finanțări de 25,000 euro pentru proiectul meu Studio De Emoții Pozitive, locul meu de muncă din visul meu. Un loc pentru ca oamenii emotivi, sensibili, blocați de ”Nu e voie” ”nu se cade” ”nu e bine” să se elibereze de temeri, insuccese, fobii, blocaje emoționale și mentale.
Un fel de reconfigurare a traseului vieții. Hai să schimbăm unghiul din care privim lucrurile!
Asta îmi doresc să reprezinte terapia emoțiilor pozitive!

Așadar, ce am făcut în aceste 100 de zile?
  • Am citit acatistul de mulțumire, pentru că mi-am dorit să mulțumesc pentru ceea ce am primit până acum, fără să mai cer nimic. Doar să mulțumesc.
  • Am făcut EFT Tapping pe blocaje personale, credințe sabotoare, emoții negative, mânie, furie, scenarii ale ego-ului.
  • Am făcut duș rece, cel puțin o dată pe zi, indiferent de vreme.
  • M-am trezit mai devreme pentru a-mi începe ziua pozitiv, fie cu 10 minute de video-uri motivaționale pe Youtube, puterea afirmațiilor pozitive ale lui Louise Hay, cu o plimbare energică.
  • Am făcut vizualizări despre cum îmi doresc să arate corpul meu, casa mea, bucătăria mea.
  • Am dansat din suflet și din bucuria mișcării.
  • Am scos în evidență cele mai frumoase momente din zilele mele: întâlnirea cu prietenii mei, timp de calitate cu familia, dansul, muzica, soarele, apa, natura.
  • M-am ajutat de Laminine și energia pe care mi-o dă.
  • Am ajutat alți oameni să își descopere provocările personale și să fie fericiți cu alegerile lor.


Cu recunoștință,

Roxana Cutureanu
Baia Mare
5 noiembrie 2018




Comentarii