Corina Ozon în Baia Mare


Exact. The one and only, Corina Ozon în Baia Mare. De data asta lansarea cărții Codul lui Zoran. Am stabilit data, 10 septembrie, m-am consultat cu aceeași prietenă Izabella KisKasza despre care să fie acel special place unde să ne desfășurăm: La Tour.

cu Sanda Savolsky - Social FM
Dimineața ne-am băut cafeaua la Social FM, împreună cu Sanda Savolsky, în emisiunea ei matinală Oki Doki. Mulțumim pentru invitație și cuvinte frumoase, Sanda!
Inspirația divină a făcut bine când ne-a zis unde să ne lansăm în coduri, pentru că ploaia din dupa-amiaza zilei ne-a mutat în interior La Tour cu lumea bună.

Dacă în seara de dinainte am făcut o plimbare relaxată și ne-a întâminat domnul Orzac cu zâmbetul pe buze și ne zicea că o să fie fain afară pe terasă și poate ușor frig, ei bine, sorții au decis să ne adunăm într-o sală frumoasă din localul La Tour cu oameni plăcuți, dragi nouă și câțiva fani.

cu Sorin Orzac, gazda noastră, cu Corina Ozon și cu soțul meu

Izabella a deschis seara împărtășind câteva lucruri despre Corina și cartea ei cea mai nouă, expertul în asistență socială Bogdan Gavra a atins câteva puncte sensibile legate de personajul Barbu, regăsindu-le la acești oameni ai străzii cu care a lucrat de-a lungul timpului. (Miha)Ela Balaj, psihologul invitat să vină cu punctul de vedere al omului care pătrunde, vrând nevrând, în străfundurile goliciunii noastre…. De când începe dezintegrarea? Când începe reintegrarea? Care este relația noastră cea mai importantă? Ce semnifică 2-ul din carte? Z-ul? Lebedele?
Cum reușește Corina să surprindă toate detaliile din viața unui om al străzii?
Corina Ozon la Baia Mare.
imagine sus: Cu Izabella KisKasza,
imagine mijloc: cu Ela Balaj și Bogdan Gavra.
imagine jos: familia Orzac, gazda noastră

Nu cand iti este greu primesti ajutor, ci cand vrei sa iesi din greu!este cel mai cunoscut citat din carte. Și am aflat și de la unii dintre prietenii mei prezenți, dacă și ce le-a plăcut din carte, iar alții au fost intrigați de Seria Amanții, care au făcut-o celebră pe Corina.

Mulțumesc Corinei că a făcut eforturi să revină la Baia Mare, fanilor, prietenilor și cititorilor, Izabellei pentru că m-a ajutat mult cu acest eveniment în organizare, Elei Balaj, lui Bogdan Gavra, lui Sorin Orzac și La Tour, Maria Turți make up, Evei Raț pentru hairstyle și Andreei Druță de la DruRelax.

Până data viitoare,
Fiți buni,
Roxana Cutureanu
Baia Mare
11 septembrie 2018

ulei și orez donat centrului.

cu Ovidiu Găină

adaug un update. Am fost la Centrul Social Multifuncțional de tip Azil de Noapte să predau uleiul și orezul pe care l-am cumpărat din banii donați luni și mare mi-a fost bucuria să îl întâlnesc pe Ovidiu Găină interesat de cartea Corinei :)
Toate bune!

Comentarii