Esențialul despre uleiurile esențiale, cu Flavia Șofron


Esențialul despre uleiurile esențiale, cu Flavia Șofron

Întâlnirea de ”Seri Pozitive” din luna iulie a fost dedicată uleiurilor esențiale, cred eu, un subiect fierbinte al zilelor acestea răcoroase de vară.
Misiunea de a organiza aceste întâlniri eu o iau în serios și mă dedic misiunii de a face tot posibilul ca oamenii care vin, să beneficieze de informație pertinentă, emoții pozitive și decor frumos.
Cu bucurie și mult verde, ne-am desfășurat la ceainărie Reverie-Elixir Maison de pe strada 1 Mai din Baia Mare, la sugestia primită de simpatica degustătoare de ceaiuri și seri pozitive, Simona Costin. 

Mi s-a confirmat iată, că am făcut alegerea bună, pentru că am avut parte de un soare fain și de 23 de participanți în grădina de vară, unde ne-am relaxat, parfumat și aromat cu uleiurile esențiale.
Flavia Șofron, farmacist de meserie, a vorbit, de fapt a făcut o sinteză cu informații utile, în stilu-i caracteristic, despre uleiurile esențiale pe care le are la ea la farmacie, despre experiența pe care a avut-o în urmă cu câțiva ani la cursul de aromoterapie, sfătuindu-i pe aceia care sunt dedicați să fie consilieri, să urmeze și ei, astfel de cursuri.
În timp ce Flavia ne povestea, am oferit spre testare câteva mostre de uleiuri. Am început cu unul din cele biblice, cu tâmâia, despre care știu că este un dezinfectant foarte bun, întărind sistemul imunitar.

Apoi am oferit ulei esențial de trandafir și lemn de trandafiri, printre cele mai prețioase și scumpe uleiuri din lume. Pentru un litru de ulei este nevoie de aproximativ 6 tone de petale.
Flavia ne-a vorbit și despre acele tipuri de uleiuri care sunt gata combinate, în speță despre Abundance de la Young Living, care are frecvența prosperității, ajutându-te să te deschizi bogăției, crescandu-ți vibrația și eliberând blocajele financiare.

De asemenea, pentru ca informația să fie complexă, am invitat-o pe Eleonora Pagarini, terapeut și consilier uleiuri esențiale, producător local de ulei esențial de lavandă, să ne spună povestea lavandei, care este procesul din producție, cum ajunge planta să devină ulei esențial.
Bineînțeles că am infuzat ulei esențial de lavandă și am rugat participanții să-și aplice în palme :)

Iată ce ne-au împărtășit despre întâlnirea de marți:

Ioana Lacrimioara Herteg: ”Multumesc mult! A fost minunat!”
Ioana-Iunona Dunca: ”Multumesc, Roxana! Multumesc oamenilor frumosi care se implica, a fost extraordinar!!”
Raluca Oana:”Multumim Roxana, Flavia si Gielle pentru seara aceasta relaxanta!”
Bianca Ciupitu:”Inca o seara minunata, memorabila, alaturi de oameni minunati ... multumiri, multumiri, multumiri”
Doina Kindree: ”Superb! Aceste uleiuri esentiale sunt o cale atat de naturala de mentinere a sanatatii si vindecare a numeroase afectiuni fizice, mentale, emotionale, spirituale. Beautiful evening, Roxana. I enjoyed every second of it. Sharing about Essential Oils and Lavender Essential Oil becoming from seedling to the precious content in the tiny 10ml bottle - an event of 'Positive Evenings' held simultaneously in various cities, in Romania. We were happy to be in Baia Mare yesterday evening.”   

Baia Mare,
19 iulie 2018


Comentarii