În lanul de lavandă, cu Îngerii, mereu alături de noi


în Lanul de lavandă Gielle Lavanda Amore

Da, știu că scriu târziu, știu că ne pregătim de următorul eveniment deja, știu asta. . . 
Dar cu greu mi-am revenit din laringita începută exact cu o zi înainte de eveniment….cu odihnă, multe fructe, multă apă, Laminine și Immune și antibioticul, că doar nu se putea fără, plus un Bowen făcut de Elli și Giovanni, gazdele evenimentului despre care tocmai ce urmează să vă povestesc.

psiholog Luana Tămășan
M-am tot gândit cum să facem evenimentul ăsta cu îngerii, adică m-am gândit mai tare UNDE, că la subiecte s-a gândit Luana, prietena mea cea frumoasă și talentată, care a putut să povestească despre îngeri. Mi-a venit strălucita idee de a ieși în natură, pentru a ne aduce mai aproape de natură, pentru o deconectare plenară și pentru frumusețea lavandei. Luana a fost super încântată de idee, de lavandă, de faptul că ieșim în natură și că ne deconectăm.

despre îngeri cu Luana

Am fost peste 20 de oameni cu tot cu organizatori, Elli și Giovanni ne-au întâmpinat cu bucurie cu o limonadă cu lavandă, roiniță, lămâie și miere, evident, cu multă iubire.

Iar Luana a început să se armonizeze și să înceapă să ne povestească despre ea și întâlnirea cu primii îngeri. Datorită unei experiențe de trecere dincolo pentru câteva zeci de minute, Luana are acum abilitatea de a vorbi cu entitățile de lumină, de a vedea dincolo de trupul fizic și de a citi anumite dezechilibre pe care le avem în noi. Nu pot vorbi despre alții, pentru că Luana a oferit consultații individuale care nu s-au terminat decât pe la 10 seara, dar pot să vă spun de exemplu că mie de fiecare dată când i-am cerut să-mi citească aura, mi-a mărturisit că am o culoare portocalie, specifică oameni deschiși, sociabili, extrovertiți. (nimic nou, nu? :))

despre îngeri cu Luana

Am avut bucuria de a fi părtașa unui eveniment colorat, inedit, simplu și ...puțin altfel.
Mulțumesc gazdelor noastre http://lavandaamore.com/
Mulțumesc minunatei Luana Tămășan!
Mulțumesc SCHIMBARE POZITIVĂ!

întâlnire 1 la 1



Comentarii