Afaceri la feminin


”Afaceri la feminin” este un eveniment, aflat la a doua ediție și organizat de Maramureș Business Club. La a doua ediție mă aflu și eu, ca un consumator de dezvoltare personală și un om care crede cu tărie în puterea exemplului. Și așa și gândesc, dacă ele pot… și eu pot.
Speakerii ”Afaceri la feminin”, ediția 2018
 Sau … un lucru este imposibil până când este realizat prima oară.

Altă ediție, alt loc de desfășurare, alți consumatori, alți speakeri, care au oferit multă inspirație, motivație, emoție, sinceritate, încredere și iubire. Dacă nu ar fi iubire, atunci ce am fi?

Organizatoric, ce e bine de știut: să ajungi la timp, poate cu câteva minute mai devreme, pentru a-ți ocupa locul preferat în sală. Ai primit ecuson cu numele tău, asta a fost bine pentru ca să știi cu cine stai de vorbă.
Super fain a fost că s-a oferit cafea de calitate și apă plată.
Fiecare a primit cataloage de la sponsorii evenimentului și nu numai.
S-au încurajat întrebările către speakeri, of course, am adresat și eu o întrebare, a fost pentru Paula Seling: Dacă ar fi să numești top 3 cele mai bune calități ale soțului ei, care ar fi acelea și în ce măsură te ajută ele în viața ta de artist?
Acum rețin doar una din călitățile menționate de Paula, anume că Radu, soțul ei este organizat, pentru că el este și managerul ei și o ajută mult.
Și da, am fost felicitată că am atins o coardă sensibilă de Paula și mi-a oferit una din cărțile oferite de sponsori.


Un moment deosebit pentru mine a fost întâlnirea cu Diana Iluț, manager general Sfara Tours, o companie minunată de turism.
cu Diana Iluț, manager Sfara Tours
Cu puțin înainte ca noi două să ne vedem în carne și oase, Diana, în discuția pe care a avut-o între celelate doamne, vorbind despre echilibrul dintre afaceri și familie, a zis ca are o prietenă în listă, cu care nu s-a văzut niciodată, pe care o admiră tare mult și că este un exemplu de mamă bună chiar și pentru ea, mama a trei copii.

Sinceră să fiu, Diana când a zis asta, se uita cam fix la mine, dar cum nu eram chiar foarte aproape de ea, nu am fost foarte sigură, confirmându-mi apoi, în întâlnirea foarte emoționantă pe care am avut-o în pauză.


Și pentru că toate doamnele au avut ceva absolut demențial de zis, am făcut o sinteză.

Un eveniment cum niciunde nu găsești! Un eveniment pe sufletul meu! De ce? Pentru că fiecare speaker de la <<Afaceri la feminin>> a pătruns în adâncul meu, a pus punctul pe i, fiecare a arătat că nu există viața perfectă de succes așa cum credem noi că se întâmplă.

Că nu poți să le ai pe toate tot timpul, dar le poți avea pe rând.
Că e ok să vrei și business și familie și somn și bani :))) Pe rând.
Că e ok și dacă nu te măriți, că e ok și dacă te măriți.

 Că e ok și dacă alăptezi și dacă nu.
Că nu trebuie să punem noi juguri absolut ne-necesare.
Pentru că deși învârt o grămadă de bani, euro și alte monede pe degete, aceste doamne sunt atât de autentice, de independente și de frumoase, încât le-am simțit emoția că vorbesc în fața noastră și că a reuși în afaceri înseamnă să muncești cu pasiune sau să simți că trăiești o viață în care nu muncești deloc, ci că te dedici visului și crezului tău cel mai puternic!
Am văzut că dincolo de succes, în ele se află un ocean de sensibilitate, de feminitate, de gingășie și mai ales, un umor veritabil!
Am rezonat puternic și cu etică și cu sensibilitatea și cu încrederea în credința ta că visul tău poate să fie îndeplinit.
Că trebuie să accepți că nu poți să le știi pe toate. Dar că poți să îți angajezi oameni care să le facă!
Că să construiești un brand, trebuie să fii un brand și un manager în primul rând în viață ta, în familia ta, în casă ta!
Că trebuie să fim atente la #burnout. Să ascultăm mesajele corpului, când spune STOP!
Că să ne prețuim partenerii pe care îi avem și să le spunem mai des când fac lucruri pentru noi!

Că dacă vreau să mă gândesc că mie mi-e greu, ar fi și mai nasol dacă aș trăi în Korea și soacra-mea mi-ar gestiona banii și soțul și banii lui!
No!
Sunt mult îmbogățită după acest eveniment! Nu mă pot decide care mi-a plăcut mai mult, însă cu siguranță, sper din suflet să mai fie!
Apreciez detaliile organizatorice de finețe și apreciez mult marketingul pozitiv asociat evenimentului!
Cu sinceritate,
Roxana Cutureanu
Cu Ciprian Borșan, Maramureș Business Club
Sursa foto: arhiva personală și facebook: Maramureș Business Club


Comentarii