O noua misiune: Serile Pozitive


Imi face o deosebita bucurie sa preiau eu, chiar din seara prezentarii mele la Serile Pozitive, carma pentru ceea ce reprezinta acest proiect in Baia Mare. Pana acum, Izabella KisKasza, da, prietena asta a mea fabuloasa, responsabila si cu munte...pardon, muulte alte proiecte faine. (este si unul din trainerii Reconfigurarii).

Da, sunt noul coordonator al intalnirilor lunare cu Serile Pozitive din orasul meu! Am spus DA, fara sa gandesc, asa cum o fac de fiecare data cand pe mine ma pasioneaza ceva, un fel de "ascult de vocea intuitiei" mai degraba decat de "vocea ratiunii".


Cred ca asta inseamna ca ma simt bine atunci cand pot sa spun DA fara sa ma gandesc prea mult, deoarece cred ca in acea clipa Dumnezeu vorbeste cu mine. Cred ca atunci ma asez si mai tare pe drumul chemarii mele personale pentru viata aceasta si atunci ma configurez pe loc. Atunci reconfigurez drumul vietii mele cu ascultarea inimii mele.

Am participat la cateva dintre serile pozitive de marti de aici din Baia Mare, cu bucurie si drag sa fiu partasa la astfel de evenimente de dezvoltare personala si spirituala.
Cred ca o sa imi placa teribil sa fac asta pentru ca suna minunat sa poti sa pui in evidenta oamenii de aur ai locului cu ceea ce desfasoara ei remarcabil pozitiv in oras si in lume.

<<Credem cu tarie ca daca ne unim fortele, daca martea, intre aceleasi ore, in mai multe orase din tara, ne incarcam pozitiv lasandu-ne inspirati, decidem sa facem schimbari pozitive, incet incet aceasta "influenta" pozitiva se va raspandi tot mai mult, asadar fa ceva pentru comunitatea ta: "Decide sa ai viata pe care ti-o doresti, ACUM">>, asa cum este scris pe site-ul oficial.

Asociaţia Schimbare Pozitivă isi propune sa ofere un cadru de întâlnire şi socializare cu discuţii conduse de speakeri cu experienta in domeniu. Este locul unde iti iei portia de energie pozitiva.
La eveniment sunt invitati persoane cu influenta pozitiva in comunitatea locala si care pot, prin exemplul personal, sa motiveze oamenii sa faca o schimbare in viata lor.

Si uite asa, am cunoscut-o si pe Delia Danea, coordonatorul proiectului, un om pozitiv si fabulos si evident, imbratisez cu drag intreaga miscare aferenta Asociatiei Schimbare Pozitiva.

Asadar, prima intalnire pe care eu o sa o coordonez la Baia Mare se intampla marti, 27 martie 2018, cel mai probabil tot la Podul Viilor 9.

Bibliografie:
http://schimbarepozitiva.ro/

Comentarii