Sinteza pe 2017 (prima parte)

Numai pentru ca m-am intrebat cat de repede a trecut anul 2017, m-am incapatanat sa scriu acest articol, dar si pentru ca daca iti asezi gandurile pe hartie, in cazul meu, pe acest bog, realizez cat de activa am fost! E de bine! Pentru ca anul 2017 m-a ajutat sa conturez si mai multe in viata mea!




                    ianuarie 2017: Prezentare despre ce inseamna marketingul, pentru Work At Home Moms Romania-filiala Baia Mare, impreuna cu colega mea, Erika Sofronie.


     ianuarie 2017: Prima intalnire majora despre Laminine si celelelalte suplimente alimentare din cadrul companiei LifePharm, la Satu Mare.




februarie 2017: Seminarul de Persuasiune cu Calin Epure, organizat de ProActiv Baia Mare, mai multe poze aici








februarie 2017: Intalnire de Babywearing la Biblioteca Judeteana, in poza sunt cu fetita mea, intr-un wrap Lenny Lamb.

februarie 2017: Balul Inimilor, un eveniment marca Rotaract, aici gasiti mai multe poze de la balul caritabil, care a avut ca scop achizitionarea unui scaun de afereza si crearea unui website.



  martie 2017: Afaceri la feminin, un eveniment marca Maramures Business Club, mai multe poze aici

In poza sunt alaturi de celelalte doamne mame antreprenor, membre active ale comunitatii Work At Home Moms Romania.
   
       martie 2017: sedinta foto pentru  WAHM Romania, brosura creata de mame pentru mame si serviciile si produsele oferite de ele. da capo al fine, brosura s-a creat doar de mamele din comunitate. poze cum arata intreaga brosura: aici
In poza sunt cu fetita mea, cu un wrap Little Frog.


martie 2017: sedinta foto pentru catalogul iMMart, mai multe poze aici

 
  aprilie 2017: Conferinta cu Oana Moraru, care m-a ajutat mult si ma ajuta de fiecare data cand o citesc sau cand o ascult.

 aprilie 2017: Intalnirea de babywearing la Expozitia cu vanzare organizata de WAHM Baia Mare







aprilie 2017: Seria de Remodelare Corporala impreuna cu Andreea Fazacas, instructor la Studio Pilates no. 8, asta a presupus un angajament de a face sport in fiecare zi vreme de 30 de zile.
Luna iunie 2017 pregateste un moment festiv in echipa LifePharm, anume deschiderea oficiala impreuna cu liderii, cu familia Suyanto, asta s-a intamplat la Cuj Napoca, mai exact pe 24 iunie, insa acest moment festiv a fost un moment trait in doliu, deoarece omul care a fost cel mai activ in echipa LifePharm, mentorul si prietenul meu, Attila Antal, a murit cu cateva zile inainte. Din pacate, din cauza oboselii cronice a suferit un infarct care i-a fost fatal, in ciuda resuscitarii lui la Spitalul Judetean de Urgenta din Satu Mare.
iunie 2017: Elegant Babywearing- un eveniment drag mie, deoarece am adus in jurul nostru mame imbracate elegant, frumos, in wrapuri si slinguri, asa cum imi place mie, in carpe :)
un scurt clip despre intalnire puteti viziona aici





Continuarea in articolul urmator :)
Roxana Cutureanu

















Comentarii