Sinteza pe 2017 (a doua parte)


iulie 2017 este despre Skirtbike, unde cu bucurie participam
ca voluntari, impreuna cu sotul meu, fratele meu si prietena lui, pentru al treilea an consecutiv. De fapt, nu am ratat nicio editie de Skirtbike de cand a inceput si la Baia Mare. :)
 
Impreuna cu tata la implinirea a 60 de ani
august 2017

 septembrie 2017: Reconfigurarea traseului-editia I


Participam la Conferinta Europeana LifePharm din Praga in octombrie 2017












Lansarea romanului "Ziua in care la capatul celalalt al iubirii n-a mai fost nimeni"
de Printesa Urbana.
se intampla in octombrie 2017, la Maramures Balloon Fiesta

Balul Prematurului, impreuna cu dr Marga Parvanoiu, sefa sectiei de neonatologie
a Spitalului Judetean de Urgenta Baia Mare.
Donez sange pentru prima data, o prietena are nevoie urgent.
In decembrie, am participat la cateva evenimente cu strangere de fonduri pentru cei care au mai mare nevoie, nu cred ca am facut poze.

Sintezele sunt benefice pentru ca te ajuta sa iti reaminteasca ce s-a intamplat atunci cand ai fost prea ocupata sa traiesti viata.

Roxana









Comentarii