Jenica Rudics-instructor Cardio "Reconfigurarea traseului"

Reconfigurarea traseului: Jenica Rudics

    
"Am inceput sportul la varsta de 7 ani. Am incercat diverse activitati: inot, volei si m-am oprit la handbal. Intai a fost o joaca, combinat cu o doza de curiozitate. Cu timpul, am pus pasiune in ceea ce faceam si am ajuns la momentul in care sportul mi-a intrat in sange si nici dupa 23 de ani de handbal de performanta nu am mai reusit sa scap de el.





Dupa multe sacrificii, cu perseverenta si ambitie, vointa si nu in ultimul rand, foarte multa munca, sportul m-a rasplatit cu cateva, dar foarte pretioase medalii:
Campioana, vicecampioana, Cupa si SuperCupa Romaniei.

Drumul a fost presarat cu greutati si multe obstacole, dar cand visul meu a devenit realitate…. AM UITAT DE TOATE! Fericirea din acel moment a fost de nedescris.
Sunt onorata ca fac parte din acest proiect innovator si foarte ambitios si vreau ca impreuna sa demonstram ca sportul inseamna SANATATE, ENERGIE, SACRIFICIU, PERSEVERENTA, VOINTA SI …MUNCA.
Toate acestea impreuna fac ca VISUL NOSTRU SA DEVINA REALITATE."

Cu Jenica Rudics va intalniti in acest program de 2 ori/saptamana pentru antrenamentul  Cardio. 


Daca doriti mai multe informatii despre acest program inedit, gasiti informatiile aici.

Comentarii