Andreea Fazacas-instructor Pilates (Reconfigurarea traseului)

 Andreea Fazacas-instructor Pilates (Reconfigurarea traseului)

“Atat de mult o sa muncesc, pana cand nu o sa mai fie nevoie sa ma prezint.” Andreea Fazacas

Am inceput sportul de vreo 10 ani. Cu Pilates-ul cochetez de 7 ani, sunt instructor Balanced Body de 4 ani, am facut YOUR BACK, MOTR si REFORMER.
La inceputul activitatii am incercat si alte tipuri de miscare, insa Pilates este ceea ce ma reprezinta acum si este modalitatea prin care ma exprim cel mai bine.
Imi place prin YOUR BACK, sa ajut oamenii cu dureri cronice de spate sa invete sa se miste natural, fara dureri.

Pilates inseamna per se principiile miscarii. 

Indiferent de ce tip de miscare alegi, trebuie sa stii cum sa te misti, postura pe care s-o adopti, aliniamentul si respiratia, principiul de baza.

“You are only as young as your spine is flexible”. Joseph Pilates

Pilates reprezinta coordonarea perfecta intre minte, trup si suflet.
Am acceptat invitatia in acest program pentru ca este challenging pentru imi doresc sa schimb parerea baimarenilor despre metoda Pilates.

Detalii despre program gasiti aici.

Comentarii