Povestea mea cu Laminine

Povestea mea cu Laminine:

Salutare! Laminine a venit in viata mea ca un raspuns la un sir lung de intrebari pe care eu le aveam de 10 ani de zile!
10 ani am avut o afectiune de piele, cu manifestare similara cu psoriazisul, motiv pentu care medicii dermatologi care m-au vazut m-au si diagnosticat cu psoriazis.

Diagnostic : dishidroza acuta

Talpa mea de la piciorul stang arata ingrozitor, in special in sezonul cald, cand pielea se usca mai tare si pielea se descuama si mai mult. Ce-i drept, pe buna dreptate ca arata ca psoriazisul, insa locul de manfestare este atipic pentru psoriazis.

Ce este cel mai dramatic este ca am cheltuit cateva zeci de milioane de lei incercand sa gasesc leacul : alifii de toate felurile, dermato-cosmetice, creme naturale 100%, unsoare de porc, ganoderma lucidum, marul-lupului, galbenele & propolis, tataneasa….. !!! Sigur ca as fi dat ORICE sa scap de ea. Am dobandit-o in timp ce locuiam in Statele Unite ale Americii, in Arizona, un stat solar, cu mult desert si o clima uscata cu care corpul meu nu s-a obisnuit si iata ca, desi sunt 8 ani de cand am revenit in Romania, corpul meu inca sufera de pe urma acelei perioade.

Nu am reusit decat sa ameliorez aspectul talpii si sa imi hidratez pielea in ultimii ani cu crema de tataneasa. ATAT.



Pana cand am inceput sa iau Laminine ! 2x2 Laminine/zi 

In a doua luna, pielea mea NU S-A MAI DESCUAMAT, si-a recapatat aspectul natural, iar acum sunt foarte aproape de a avea o piele curata, asa cum am avut-o acum 10 ani.


Si, cum o poza face cat 1000 de cuvinte, va las sa vedeti TRANSFORMAREA UIMITOARE  a talpii mele ! Am vazut rezultate clare dupa doar 2 luni de Laminine.

Daca doriti sa testati ACUM LAMININE:
https://mylifepharm.com/2cutureanu

Comentarii