”Pilates, o viață în control” cu Andreea Făzăcaș


Pilates, o viață în control” a fost titlul evenimentului SERI POZITIVE de iunie, având-o ca speaker pe minunata Andreea Făzăcaș, instructor Pilates de aproximativ 8 ani de zile.

Între subiectele atinse, presărate cu exerciții practice:

  • Ce este metoda Pilates? Începem cu un dinamic warm up
  • Cine este Joseph Pilates?
  • Beneficiile acestei metode
  • Tehnici de respirații profunde
  • Relaxare pentru minte, corp și suflet, adecvat momentului de dinainte de somn
M-am bucurat mult de această temă inedită, deoarece cred mult că Pilates ne ajută să trăim o viață conștientă, în prezent și mai ales în autenticitate, pentru că antrenează mult mintea. “Privirea în viitor”, zice Andreea, atunci când executăm mișcările, dar gândul merge în prezent, exact acolo unde vrem să izolăm mușchii pentru a executa mișcarea. ”Piciorul lung, iese din femur”, ”Umerii departe de urechi”, cam astea sunt cele mai dese fraze și care îmi vin acum minte că le zice Andreea. Trebuia să fac o clasă de Pilates și apoi să scriu :)))

În întâlnirea noastră de aproximativ 2 ore și datorită faptului că a venit multă lume nouă, care nu avusese contact cu această metodă, Andreea a organizat clasa în așa fel încât, să facem, cu mișcări lente, atente, exact ce ne spune ea. Am folosit și cercul, inelul de Pilates pentru a corecta și mai bine postura.
Am primit recomandări despre ce să facem la trezire pentru o zi mai bună, de asemenea cum să ne facem
telescopic arm seara la culcare.

Și, oricât de banal ar suna, am avut câteva exerciții de respirație, cu recomandarea, ca cel puțin 2 minute/zi să respirăm conștient.
Cu ajutor de la Gielle Lavanda Amore, am avut parte de ulei esențial de lavandă pe care l-am infuzat în studio, pentru a ne deconecta și mai tare de stressul cotidian, de asemenea, zic eu, am avut cea mai bună și mai delicioasă limonadă din câte se pot face, desigur pe bază de lavandă.


Și de această dată, am avut 20 de participanți, fix cât permitea studioul pentru o desfășurare optimă.
Până data viitoare, să fiți buni!
© Roxana Cutureanu
20 iunie 2018
Baia Mare


Comentarii