La cules de lavandă



 Nu am înțeles lavanda…. Până i-am cunoscut pe Elli și Giovanni. Până am aflat ce face lavanda și ce presupune să o folosești. (http://lavandaamore.com/)
Prima dată m-am îndrăgostit de ei doi, de povestea lor, de devotamentul față de România și de fericirea pe care o au în ochi atunci când vorbesc despre lavandă.

Au trăit vieți fericite în Canada 20 de ani, iar apoi au decis să revină. Vocea pământului i-a chemat în Maramureș, acolo de unde este Eleonora. De la prima întâlnire m-au fascinat, de la prima întâlnire am primit buchet de lavandă, săculeți și apă florală, care este nelipsită acum. Acum este important ce pun pe mine, pe corpul meu, pe fața mea, pentru că odată cu mine, se demachiază și fiica mea de 3 ani :)
Da, nici eu n-am crezut că scoate șpoiala unui machiaj profesionist, dar o scoate din 2 spălari cu apă de lavandă.
De atunci, nu ratez nicio întâlnire cu ei, cu energia lor, cu bogăția de care am parte că îmi sunt prieteni.

Beneficiile noastre continuă prin faptul că ne bucurăm de terapia Bowen din când în când, mai ales că facem des laringite.
Cu mare bucurie, vă mărturisesc, că am trăit într-o seară experiența de a beneficia de Bowen la lună plină, acolo în lanul de lavandă.


Ei bine, sâmbăta asta am ales să le sărim în ajutor la cules de lavandă, cu un singur share am spus și eu, iar câțiva oameni minunați au ales să vină și ei: Alexandra Ciplea, Nicoleta Mureșan, Zoia și Gheorghe Molnar, Anca Brad, Ioana Herțeg, Monica Solomeș, Mirela Moldovan, Daniela Ciobanu (sper că n-am uitat pe nimeni) și absolut încântătoarea Diana Cherecheș, care a adus aparatul foto și ne-a răsfățat prin obiectivul aparatului foto.

Ne-am grupat în mașini, ne-au întâmpinat cele 2 gazde și ne-am dat la lucru repede, că era timpul scurt. Vremea părea cam instabilă, dar a ținut cu noi. A ploua abia pe la 2.
N-a fost frig, dar nici cald. Miercuri era atât de cald (când am cerut ajutor pe facebook și ne gândeam cum o să rezistăm 3 ore pe caniculă), însă din nou…. Providența ține cu noi.


După ce Giovanni a dat recomandările de lucru, am muncit cu drag și spor, iar în câteva ore am dus până la capăt câteva șiruri de lavandă, încântați că am participat la ceva atât de frumos. 


Câteva mărturii culese de pe Facebook despre întâlnirea asta:
Anca Brad: ”Foarte faine pozele! Foarte faină experiența! Oameni super faini, cu toții! Nu pot să zic decât: MULȚUMESC!!!! ”
Alexandra Ciplea: ”O experiență minunată alături de oameni minunați! Mulțumesc!”Ioana Herțeg ”Mulțumim mult !!! Am muncit cu şi din plăcere !!! Sper că v-am fost de folos şi ne veți mai chema ”

Text: Roxana Cutureanu
Poze: Diana Cherecheș 

Comentarii